Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
 

Środowiskowy Dom Samopomocy w Turowie

Szkolna 1, 78-400 Turowo

 

Rekrutacja na wolne stanowiska pomocnicze i obsługi

Kierownik Środowiskowego Domu Samopomocy w Turowie ogłasza rekrutację na:

PIELĘGNIARKĘ  
nazwa stanowiska pracy
 

Nazwa i adres jednostki: Środowiskowy Dom Samopomocy w Turowie, Turowo 78, 78-400 Szczecinek, miejsce wykonywania pracy – filia ŚDS w Gwdzie Wielkiej, ul. Polna 21

Wymagania niezbędne:

  1. wykształcenie pielęgniarskie, umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku,
  2. posiadanie aktualnego prawa do wykonywania zawodu,
  3. wykształcenie średnie - ukończona szkoła policealna o specjalności terapeuta zajęciowy,
  4. co najmniej trzymiesięczne doświadczenie zawodowe polegające na realizacji usług dla osób z zaburzeniami psychicznymi,
  5. stan zdrowia pozwalający na podjęcie pracy na w/w stanowisku,
  6. znajomość przepisów z zakresu Ustawy o pomocy społecznej, Ustawy o ochronie zdrowia psychicznego, rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie środowiskowych domów samopomocy,

Wymagania dodatkowe:

  1. umiejętność planowania i prowadzenia zajęć w Sali Snoezelen,
  2. umiejętność sprawnej organizacji pracy, kreatywność, elastyczność w działaniu,
  3. umiejętność planowania i realizacji indywidualnej i grupowej terapii zajęciowej dostosowanej do stanu zdrowia, możliwości, potrzeb i zainteresowań uczestników domu,
  4. umiejętność pracy w zespole, samodzielność w realizacji powierzonych zadań,
  5. wysoka kultura osobista, odporność na stres,
  6. predyspozycje osobowościowe: odpowiedzialność, cierpliwość, wyrozumiałość, uprzejmość i życzliwość w kontaktach z uczestnikami oraz współpracownikami domu,
  7. znajomość obsługi komputera i pakietów biurowych MS Office (Word, Excel), Open  Office.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

      1) sprawowanie opieki medycznej nad uczestnikami w ŚDS,
      2) udzielanie niezbędnej pomocy medycznej w nagłych przypadkach i zależności od potrzeb  uczestników,
      3) dbanie o higienę i wygląd zewnętrzny uczestników,
     4) wykonywanie zabiegów pielęgnacyjnych,
     5) kształtowanie u uczestników prozdrowotnych nawyków dot. żywienia i higieny,
     6) wdrażanie uczestników do samoobsługi,
     7) prowadzenie apteczki i zgłaszanie kierownikowi potrzeb dot. zakupów w tym zakresie,
     8) odnotowywanie istotnych informacji w dokumentacji indywidualnej uczestników (diety, opieka specjalistyczna),
     9) wykonywanie innych poleceń kierownika wynikających z organizacji pracy,
   10) organizowanie i prowadzenie treningów umiejętności społecznych, zajęć terapeutycznych indywidualnych i grupowych w pracowni zgodnie z rocznym, miesięcznym
      i tygodniowym planem pracy,
   11) opracowanie planów terapeutycznych w uzgodnieniu z zespołem wspierająco –aktywizującym,
   l2) dokonywanie okresowych ocen postępów uczestników w zakresie umiejętności życia codziennego, funkcjonowania społecznego i interpersonalnego oraz spędzania czasu 
      wolnego,
  13) monitorowanie przebiegu terapii zajęciowej, systematyczne uzupełnianie obowiązującej dokumentacji,
  14) wykonywanie pracy zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony przeciwpożarowej,
  15) stosowanie w pracy różnych metod i form terapii,
  16) motywowanie uczestników do aktywności w zajęciach terapeutycznych, treningach,
  17) prowadzenie działań zmierzających do integracji społecznej osób z zaburzeniami psychicznymi i niepełnosprawnych intelektualnie,
  18) dbanie o kondycję psychiczną, bezpieczeństwo i prawidłowe stosunki interpersonalne wszystkich uczestników,
  19) wspomaganie uczestników w komunikacji z otoczeniem,
  20) pobudzanie aktywności uczestników oraz ich opiekunów.

Wymagane dokumenty:

  1. Życiorys (CV),
  2. Kwestionariusz osobowy - Załącznik nr 1 do ogłoszenia
  3. Podpisana klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy - Załącznik nr 2 do ogłoszenia
  4. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, doświadczenie zawodowe (kserokopie świadectw pracy), a w przypadku trwania zatrudnienia zaświadczenie od pracodawcy oraz inne dodatkowe dokumenty świadczące o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach),
  5. Oświadczenie lub zaświadczenie lekarskie o stanie zdrowia stwierdzające, że stan zdrowia kandydata pozwala na zatrudnienie na stanowisku Pielęgniarki,

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do dnia 02.09.2022r. do godz. 10:00 z dopiskiem na kopercie: ,,Rekrutacja na stanowisko PIELĘGNIARKA”, bezpośrednio u Kierownika ŚDS lub poczta na adres: Środowiskowy Dom Samopomocy  w Turowie, Turowo 78, 78-400 Szczecinek.

W razie przesłania oferty pocztą za datę i godzinę jej złożenia uważa się datę i godzinę doręczenia przesyłki do siedziby Środowiskowego Domu Samopomocy w Turowie.
Oferty, które wpłyną po w/w terminie, nie będą rozpatrywane.                                                                                                                                                                             
                                                                                                                                                                                                                                             Turowo, 17.08.2022r.
           
Kierownik Środowiskowego Domu Samopomocy w Turowie
                                                                                                                                                                                                                       Anna Dzięcioł

 

 

Załączniki:

Załącznik nr 2 do ogłoszenia

Utworzono dnia 17.08.2022, 12:37

Załącznik nr 1 do ogłoszenia

Utworzono dnia 17.08.2022, 12:37

Informacje

Liczba wyświetleń: 420
Utworzono dnia: 17.08.2022

Historia publikacji

  • 17.08.2022 12:52, Administrator
    Edycja dokumentu: Rekrutacja na wolne stanowiska pomocnicze i obsługi
  • 17.08.2022 12:43, Administrator
    Edycja załącznika: Załącznik nr 1 do ogłoszenia
  • 17.08.2022 12:43, Administrator
    Edycja załącznika: Załącznik nr 2 do ogłoszenia