Rekrutacja na wolne stanowiska pomocnicze i obsługi
Kierownik Środowiskowego Domu Samopomocy w Turowie ogłasza rekrutację na:
Nazwa i adres jednostki: Środowiskowy Dom Samopomocy w Turowie, Turowo 78, 78-400 Szczecinek, miejsce wykonywania pracy – filia ŚDS w Gwdzie Wielkiej, ul. Polna 21
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie pielęgniarskie, umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku,
- posiadanie aktualnego prawa do wykonywania zawodu,
- wykształcenie średnie - ukończona szkoła policealna o specjalności terapeuta zajęciowy,
- co najmniej trzymiesięczne doświadczenie zawodowe polegające na realizacji usług dla osób z zaburzeniami psychicznymi,
- stan zdrowia pozwalający na podjęcie pracy na w/w stanowisku,
- znajomość przepisów z zakresu Ustawy o pomocy społecznej, Ustawy o ochronie zdrowia psychicznego, rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie środowiskowych domów samopomocy,
Wymagania dodatkowe:
- umiejętność planowania i prowadzenia zajęć w Sali Snoezelen,
- umiejętność sprawnej organizacji pracy, kreatywność, elastyczność w działaniu,
- umiejętność planowania i realizacji indywidualnej i grupowej terapii zajęciowej dostosowanej do stanu zdrowia, możliwości, potrzeb i zainteresowań uczestników domu,
- umiejętność pracy w zespole, samodzielność w realizacji powierzonych zadań,
- wysoka kultura osobista, odporność na stres,
- predyspozycje osobowościowe: odpowiedzialność, cierpliwość, wyrozumiałość, uprzejmość i życzliwość w kontaktach z uczestnikami oraz współpracownikami domu,
- znajomość obsługi komputera i pakietów biurowych MS Office (Word, Excel), Open Office.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
l2) dokonywanie okresowych ocen postępów uczestników w zakresie umiejętności życia codziennego, funkcjonowania społecznego i interpersonalnego oraz spędzania czasu
17) prowadzenie działań zmierzających do integracji społecznej osób z zaburzeniami psychicznymi i niepełnosprawnych intelektualnie,
Wymagane dokumenty:
- Życiorys (CV),
- Kwestionariusz osobowy - Załącznik nr 1 do ogłoszenia
- Podpisana klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy - Załącznik nr 2 do ogłoszenia
- Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, doświadczenie zawodowe (kserokopie świadectw pracy), a w przypadku trwania zatrudnienia zaświadczenie od pracodawcy oraz inne dodatkowe dokumenty świadczące o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach),
- Oświadczenie lub zaświadczenie lekarskie o stanie zdrowia stwierdzające, że stan zdrowia kandydata pozwala na zatrudnienie na stanowisku Pielęgniarki,
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do dnia 02.09.2022r. do godz. 10:00 z dopiskiem na kopercie: ,,Rekrutacja na stanowisko PIELĘGNIARKA”, bezpośrednio u Kierownika ŚDS lub poczta na adres: Środowiskowy Dom Samopomocy w Turowie, Turowo 78, 78-400 Szczecinek.